Màrqueting relacional: 10 idees per crear un butlletí digital

El butlletí electrònic (newsletter) és l’eina que pot fer més rendible la relació amb els nostres clients-usuaris. Però, cal anar amb compte perquè la finalitat del butlletí electrònic no és mai sobreinformar els nostres lectors, sinó construir-hi una relació lleial que agafi més consistència amb el temps. Es tracta de passar de la informació a la participació.

Idea 1. Pensar en una persona concreta
Idea 2. Crear un producte útil i imprescindible
Idea 3. L’escala de la lleialtat
Idea 4. Utilitzar tots els canals de participació possibles
Idea 5. Qui dóna, rep
Idea 6. Allò que mou les persones no és la raó, sinó l’emoció
Idea 7. Darrera d’un butlletí hi ha persones
Idea 8. Convidar a donar l’opinió
Idea 9. Explicar-ho parlant
Idea 10. Agrair públicament la participació

Vegeu tot l’article a e-moderadors

Marina Sala

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s