Gestionar la diversitat com a estratègia

Un article publicat a La Vanguardia del 20 d’abril explica que la diversitat pot esdevenir una oportunitat de millorar l’organització si a través de la interacció es millora la capacitat particular de les persones i s’aprèn a treballar d’una manera diferent, més flexible, enriquint la cultura corporativa i traient la part creativa de cada treballador.

Com més va, els usuaris reclamen serveis i productes amb els quals es puguin identificar. Per això, si no tenim gent que connecti amb aquests públics, ens quedarem fora de joc. Hi ha organitzacions, com Hewlett-Packard, que ho han entès i intenten que tots els treballadors puguin contribuir a l’èxit de l’empresa i se sentin valorats per les seves capacitats.

La gestió de la diversitat no ha de ser entesa des d’una perspectiva social, sinó com la vertadera estratègia competitiva de l’organització. I l’Administració, ¿sap gestionar aquesta diversitat? ¿n’és un exemple el programa Compartim?

Sobre la imatge: Colors © Thiru Murugan CC – BY – 2.0

Vegeu tot l’article a e-moderadors

Jordi Graells Costa

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s

Tornar al principi